ååh j*vla skit ben!!

Jag hatar mina ben. -.- Skulle byta ut dom vilken sekund som hellst.. Dom är sneda och konstiga och har alltid något fel i sig. Som tex idag, bara för att Mir var lite svår att få genomriden så att jag måste använda mkt skänklar så blev dom så sjuka så att jag knappt kan gå på dom... Och jag kan inte vara ute och springa eller nåt sånt för då är dom svälda i en vecka. Plus att det ändå inte går för dom bara låser sig hela tiden. -.- Dra åt h*lvete j*vla ben!!!!

Lite bättre är det om jag har dom tejpade med såndär kinatejp..
men det är ju oxå sådär lagom snyggt.

// Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hännt me dina ben egentligen? O:

2012-01-02 @ 14:54:51
Postat av: anna

typ allt... Nejj men dom har varit med om rätt så mkt :P

2012-01-02 @ 15:36:39
URL: http://fsekipagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0