Äntligen! :D

Äntligen är det tävling imr. Det har hela veckan varit lite hit och dit med ifall vi slipper dit, med chafförer, ponnyer, transporter osv..  Men nu är det fixat och klart! :) Synd att det är min och Valtsus och Emils sista tävlingar tillsammans ifall jag växer mycket ännu. Det är som sagt julhopptävling och alla ekipagen MÅSTE ha tomteluva. Jag hade också tänkt ta och fläta in lite julgransglitter i pojkarnas manar, dom kmr se gulliga ut. Lite nervös är jag, har aldrig hoppat en 60 cm bana med Valtsu. Och så tror jag dom har 70 cm hinder också i klassen.. -.- Hoppas verkligen inte!!! Om vi kmr fel på dem så vägrar Valtsu..
Med Emil går det som det går, har inte hoppat ordentligt med honom sedan sommaren. Men vi har nog hoppat 65 cm med honom och det har gått bra. ;) Men han har inte likadana talanger som Valtsu.
Tänkte bjuda på lite bilder på Valtsu med hanns förra ägare.



Han kan hoppa, morgondagens resultat är beronde ifall jag kan rida.  :)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0