Besviken ::((

Fick nyss reda på att pappa shoppat julklappar till mig igår. Så nu får jag inte det jag vill ha!
Så j*vla typiskt!!! Riktigt ledsen nu.. Fast jag överreagerar säkert lite extra. Är trött efter flera timmar i ishallen och så får jag veta att jag inte får det jag vill ha och måste nu istället köpa det själv, och då har jag tänkt att jag skulle spara till ridbyxorna! :'( Så det blir vell knappast några såna.. Nu vet jag inte alls vad jag får och har en känsla av att det inte är något jag vill ha. Pappa och jag brukar inte ha riktigt samma smak.. Och inte vet han vad jag har för storlekar på någonting heller. Mitt liv suger just nu!!!



Nu är jag riktigt trött, sur över hjälmen, håller på och blir sjuk.. Har riktigt lust att skippa skolan imr.. -.- Men det får man ju inte..  Så är mina planer imorgon att rida Valtsu. Kommer kännas konstigt att komma till stallet och där finns ingen Emil. :(

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0