Blev ingen Emil idag =(

Eftersom jag skulle till stan och byta mina skor till ett större par. Så nu passar skorna bätre. :) Så kunde inte farmor skjutsa mig tll stallet längre efter att jag kom hem från stan. Så jag slapp inte dit. Jag är lite trött nu, vaknade kl 06 imorn. Imr är det som sagt skolbal och efter skolan ska jag och Anna till Julias. Vi ska äta good maat och sedan ska vi på ungdoms samling. SÅ får vi se vad vi hittar på under kvällen.. ;)
Det här blev inte så hästrelaterat inlägg men eftersom jag inte varit i stallet på en tid nu.. :( Så är det lite svårt för mig att skriva om det. Men ag har tänkt skriva ett inlägg om ponny agility, eftersom jag håller själv på med det. Så tänkte jag skriva ett inlägg om henna jag rider för. :)

Hoppas ni inte tkr mina inlägg är alltför tråkiga, men jag gör mitt bästa för att få det så hästrelaterat som möjligt.


Jag och Ada på Agility tävling, vi kom andra. :)

// Sara


Kommentarer
Postat av: Alexandra :)

Vem ska du tävel me imorgon? :)

2011-12-03 @ 16:04:14
URL: http://alexiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0