Dressyr

Som jag har nämnt nångång här i bloggen så har jag oxå tävlat lite dressyr med Mir. Ofta har vi kommit sist eller nästsist men det är sånt man får ta då man tävlar dressyr med en ganska nervig hopphäst. :D Vårt bästa resultat på regionnivå är en 4:e plats, och då var jag supernöjd. :P Jag har inte så mkt bilder men jag tänkte visa några av de jag har. :D Orsaken till att jag inte har så mkt foton är att tävlingarna ofta har varit i maneger och då vet ni ju hur kvaliteten blir... Pluss att min mamma är en ganska värdelös fotograf.. :P

Dessa bilder är från en lagtävling i dressyr :)





Här kommer en fail-bild haha :D Mir var redan spänd från förut och så började publiken plötsligt vrål applådera eftersom att det på banan bredvid var någon från hemmaplan som hade klarat sig bra.. :P

men domaren var snäll så vi fick ta programmet från början... :P

Det syns på dessa bilder att vi är ett mera hoppiniriktat ekipage.. :D Men hoppsadel, tretornstövlar osv.. ;)

// Anna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0