Duktiga jag ^^

Oijj vad jag känner mig duktig nu! Har städat mitt rumm, tvättat mattor och tvättat bastun och duschen.. Seriöst det var en av de äkligaste sakerna jag gjort! :S Jag har sett typ 1 avsnitt av bolibompas julkalender och tänkte nu ta maraton julkalender och se igenom alla avsnitt tills idag. :D T.o.m mamma har sett på den med syskonen, så den måste ju vara ganska bra iaf. ;) 
Nu till det bästa som hänt idag. Anna & Jag får göra navelpiercing! :D:D:D:D Fast jag vet inte ifall jag törs.. Men jag måste! :D Så ska vi åka och göra den tillsammans. Vi tänkte typ nångång efter jullovet, för vi vill ju inte ha sjuka magar på jullov :D


Imorgon är det 2 dagar till jul, jag har fortfarade inte riktigt juul feelis.. x) Men den kommer ;)
Bjuder på lite vinter bilder. :)


Den allra första bilden jag knäppte med min kära Canon Connis <3


En av de finaste vinter bilder jag har, på en av de finaste häst jag vet.





// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0