Emil

Red Emil idag, det gick helt okejj. Planen var i dåligt skick, den var super skarp. Så vi skrittade mest där. Raka linjer och skarpa hörn, och lite skänkelvikning. Han började genast arbeta bätre i skritt då vi gjort några skänkelvikningar. I traven var han lite efter men eftersom jag inte kunde trava knappt något på plan så var det lite svårt att göra något åt det. Jag for sedan på ängen bredvid och travade och galopperade lite mer. Han var jäkla pigg där och så efter en liten bit galopp bockade han så sadeln for fram och jag i backen. :P Men efter det så hade jag honom att galoppera lite längre, han tyckte det var otroligt tungt. Så när jag sedan travade av honom där försökte han bocka och fatta galopp när jag svängde på volt. Bus gubbe! Men han var duktig ändå! <3



// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0