Förkyld

Mysigt värre. Håller på och blir riktigt förkyld nu. Det hänger nog i luften, nästan alla hos oss är förkylda. Men jag kom faktiskt på en sak som är bra med att vara förkyld, jag kan inte vara med på jumppan imr i skolan! :D Och det betyder att jag slipper armi.. Värden hemskaste greijj, typ muskelträning, 50 armhävnngar 50 situps springa 300 m... Haha eler ungefär såna saker.. Det är jag dåligast på i hela värden! xD Tur att jag och Julia tänkt börja gå ut och springa några gånger i veckan ungefär iaf då hon är hos sin mamma. Men vi är så förkylda nu så vi har inte börjat med det änn.

Jag har inte visat så mycket bilder här på bloggen, och inte heller skrivit så mycket om mitt intresse till fotografering. Men en av orsakerna till det är att min system har något fel just nu och borde gå till kamera doktorn!













// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0