Gamla Inlägg

Jag kikade nyss in på min gamla blogg. Gud vad mysig den egentligen var! :) Hihi tänkte sätta in några "vardags" inlägg hit nu från gamla bloggen. :)



Nu har jag varit i stallet idag i 4 h, i 20 graders köld.. Jag städade utedriften och hela hagen själv. Så fast det var så kalt så svettades jag. =P Sedan fotade jag ponnyerna, matade , städade 2 boxar, matade, red och hämtade vatten. Ungefär det där hann jag med. Fiona var väldigt pigg idag, först tog det 15 min att spänna sadeljorden, hon bråkade väldigt mycket. =P Sedan då jag red till ridplanen så blev hon rädd för något i skogen, började backa och steg bort från stigen så hon sjönk ner i 80 cm snö.. =P Men sedan slapp vi äntlígen till ridplanen, där så skulle hon trava då jag skulle skritta.. Hon var ganska nervös till först och ville bara till de andra hästarna. Men efter en stund började hon lyssna mer på mig och övergångarna funkade bra. Vi prövade lite skänkelvikning så gott som det gick på det lilla vi hade att rida på, men vi ska öva vidare på det. ;) Film kommer. ;)




Heej!! Känner mig duktig som sprang runt i 1 ½ h efter en boll i fotbolls hallen. ;) Men är så trött så jag orkar inte läsa till kemi förhöret.. Jag fattar inget på kemi, nån som har tid att lära mig? :D Härreguud, atomer och all sån shiit.. ;) Jag vill och rida, inte sitta inne och plugga till onödiga förhör.. Jag fatta inte vart riktigt min pluggning har gått, för ett år sedan så hade jag nästan dubbelt bättre betyyg.. Nåjaa.. Det här var noog ett tråkigt inlägg, men har inte så mycket att skriva om just nuu..
Ha de bra sötisar <3



Det blev ett Fiona inlägg och ett fotbolls / skol inlägg.. Skriver jag annorlunda nu för tiden?
Hittade många fina bilder som jag fotat och glömt bort att jag har. :P <3

// Mvh Sara <3


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv, Tack så mycket :D Glad jag blir!

2011-12-17 @ 21:57:38
URL: http://xelaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Tack detsamma! :D

2011-12-17 @ 22:14:08
URL: http://mandies.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

haft en bra helg hittills? :)



kolla gärna på videon i senaste inlägget om du vill skratta lite, gjord på median av 4 tjejer i min klass :D

2011-12-18 @ 12:24:04
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0