Har inte riktigt någon att blogga om så...

... jag tänkte lägga upp några bilder av mej själv på bloggen. Känns inte som att jag har visat så många "normala" bilder... Inte för att alla dessa heller är seriösa. :D Har lite svårt för att vara seriös då man fotar. ;)

Men aja, dessa såkallade normala bilder är från en solig dag i Oktober då Milla och jag fick för oss att fota lite grann. Så vi tog på oss sommarkläder och med sommarfeelisen på topp så klättrade vi upp i en gammal kvarn och började fota. :D





Men som vanligt kunde vi inte hålla oss ifrån att fota några vadmannuskakalladet-bilder... haha


Hahaha, gud jag kan inte kolla på domhär bilderna. Men detta är ju endå real me så jag får vell leva med det. ;)

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0