Hemma från stan

Är hemma från stan nu. Hittade julklappar åt alla som jag skulle ha åt. Är nog ganska så nöjd. ;) Sedan köpte jag något åt mig själv också. Snart ska jag till ishallen. ÅÅÅÅHHHH NEEEJJJ!!!! Kom nyss på att vi skulle ha med en present till någon i klassen imorgon och det har jag glömt! Och butikerna har stängt.. Jag hade visst inte kommit ihåg allt.. -.- Måste se ifall jag hittar något här hemma.. :)
Hahah.. Blev lite blandat inlägg.. Men skrev bara det som kom upp i huvudet. Imorgon har vi igen konsert, sista och jag tror den kommer bli bra! Fast det är lite tråkigt och tungt att höra på dom andra.. xD


Finaste Emil grabben. <3 Saknar

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0