Hemma :)

Nu är vi hemma igen. Jag tyckte att Piia Pantsus träningar var riktit braa. :) Vi fick värma upp ganska fritt, hoppa lite uppvärmningshinder, och sedan hoppa bana. (: Banan bestod av olika linjer, kombination, trekombination, ett vääldigt smalt hinder, mur, ganska mkt oxrar... Jaa lite allt möjligt. =) Piia var noggran men berömde oxå på samma gång. :) Det märks att Henric Ärnrots träningar (som Mir och jag har varit på några gånger i höst/vinter) har gett resultat, och det är alltid roligt. :D



Eftersom att både jag och mamma glömde att ta med filmkameran så blev det ingen film... Och nu i december ska Mir ha vinterledigt en månad från allt hoppande så att han är fräsh då nästa säsong börjar. :) Det är ju alltid bra att ha ca en månads vila med lite lättare träning åt hästar som tränas hårdare, så att dom får "återhämta" sig.

Bild på Mir från förra vintern. Ååh, vad han vad luddig på denna bild! :D Nu är han klippt. :P


Nu har jag ju som sagt ingen film att visa er från dessa träningar, men kanske ni skulle vilja se en film från någon tävlig i somras..? Bara att säga till så laddar jag upp! :)

//Anna

Kommentarer
Postat av: Tanja

JAA :D

2011-12-04 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0