Hur tycker du att man ska hålla upp motivationen på vintern?

Vi fick denna fråga idag. Och det är ju faktiskt så att motivationen till hästarna är lägre under vintern, eller ibland. Speciellt då man har prov, det är kallt och ifall man "måste" till stallet. För mig är det mycket värre att ggöra något ifall mina föreldrar tvingar mig till att göra något. xp Men det här är ju inte samma sak, det är jag själv som välger att leva med hästar. Då får man se till att man planerar rätt. Men det finns massor med härliga greijjer på Vintern som går att göra också med hästarna. :) Tolkning hör till en av mina favorit greijjer! :D Speciellt då man har ordentlig fart. ;) Barbacka terräng i snö. Galopper på snöklädda fält.. Värdens härligaste greijjer. Så är det otroligt kul att fotografera på vintern så länge det är tillräckligt med ljus.
Men att hålla på med lite kulare greijjer alltid ibland å vintern. Så är det skönt med nån längre tid med lite lungnare ridning osv. :)


// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0