Intresse

Inlägget om att jag kanske skulle sluta rida skrev jag mest då jag var ledsen och sur. Inte tror jag nu att jag skulle sluta. Men vet inte längre om det är värt allting. Eller jo, hästar är ju det bästa som finns men jag vill också komma vidare och då behöver jag en egen häst, eller foder ponny eller nån som jag kan rida varje dag och slippa ut och tävla med. Jag behöver den energi kicken man får innan man ska in på banan för att vilja fortsätta. Vintern är ju till för träning, finns inte så mycket tävlingar då. Men då behöver jag den ponnyn/hästen att träna med tillsammans och bli bätre tillsammans. Nu har jag ju ingen sådan. Så måste fortsätta att klaga åt mina föreldrar men det känns som om det verkligen inte hjälper..
Jag vill ju bli bätre, och om jag stampar kvar på samma ställe så vet jag att det inte kommer att bli något.


// Sara

Kommentarer
Postat av: Nike

känder precis samaleis Sara :/

2011-12-27 @ 16:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0