Julklapps gissning..

Håller på och funderar över vad jag kommer att få i julklapp.. Jag vet ju att jag kommer att få ett presentkort till Björndahls så får jag köpa hjälm. Så kmr jag få choklad, det hör ju lixom till. ;)  Navelpiercings smycke, är iaf ganska säkert. Säkert får ja kläder av nån.. =P Det är ju typ sämst att få "normala" kläder till julklapp, de är alltid för stora eller små och inte så speciellt snygga. Inte alltid, men ofta. :P Jag ska ta och kolla på hjälmar nu på nätet, har tänkt mig en såkallad dressyrhjälm. Men vet inte, beror på hur mycket pengar jag själv får ihopsparat för jag tror inte det är något riktigt mkt på presentkortet.

Dagen har gått slött, har sett film och städat! Äntligen börjar det bli lite bätre.. Nu ska vi snart äta middag med galen-Nikke som är på besök hit till Finland. :)


Jag och finaste Julle 2009
// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0