KINGSLAND

Jag är en av många som bara älskar kingsland grejjer! Inte bara för att de är snygga, de är oxå av superbra kvalitet.
Här kommer bilder på lite kläder och sånt som jag själv har från kingsland. :)


Dessa handskar har jag i både svart och vit. Man får superbra grepp med dom!

Så har jag som många andra den klassiska dunvästen i mörkblått.


Under dunvästen brukar jag ofta ha denna KL softshell-jacka.


Dålig bild på mig själv med dunvästen och jackan.


Denna KL mössa är bara för bäst :D hittade dock inte någon bild på exakt den jag har, men här är iaf en KL mössa.

Jag gillar denna tävlingtröja riktigt mkt oxå. :)


Hmm... Har jag glömt något...? KL strumpror har jag ju oxå men något annat kan jag inte komma på :P

// Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du varit på stan och kollat in rean? :)

2011-12-27 @ 19:20:29
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0