lite mer :)

Nu tänkte jag berätta lite mer om mig, vi hade ju bara en kort presentation i början så. :)

  • Mina föräldrar är bönder så jag bor alltså på en bondgård. Det är därför vi kan ha våra hästar här hemma, eller varför vi överhuvudtaget kan ha hästar. :) Pluss att det finns en massa årkar att galoppera på och vi kan ha egen ridplan osv. Så det finns fördelar med att bo på en bondgård trots allt :D



  • Förut var jag blond, nu kan man nog säga att jag är brunett. :D Vet fortfarande inte vilket jag passar bättre med... :)
eller ?

  • Ibland är jag lite grann allvarlig och jag har faktist en seriös sida oxå och kan vara ganska smart. Men ibland kan jag vara helt puckad. haha ;) då jag är på det humöret tyckar jag inte att någonting alls är pinsamt och jag kan göra lite vad som hellst, ibland sånt som ångrar etferåt... :P men sånt gör vell alla? :D
Bild då jag var på det humöret att ingenting alls i hela världen var pinsamt.. :) Lite pinsamt att visa dom på            bloggen men ni har vell rätt att få reda på vem jag egentligen är..? ;) Ta inte dessa bilder alldeles för seriöst           ... :D




  • Jag tycker nog om Justin Bieber lite i hemlighet... ;) Han är ju för faen bara sååå sööt!!! <3 ;)


Nu blir nog sara glad då jag har en bild på Justin Bieber på bloggen. :) eller så inte :D
Lyssna på denna sång, sååå bra. <3
http://www.youtube.com/watch?v=o9tJW9MDs2M&ob=av2e


Så detta var lite om mig. Finns mkt mer att berätta men jag kan ju inte skriva ett huur långt inlägg som hellst           heller. ;)

// Anna .D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0