Lite tips :)

Eftersom att jag har tråkigt så tänkte jag att jag kunde göra en lista med lite tips på braa låtar. :) Det att komma på bra låtar är något som jag själv alltid har problem med. :P

Detta är världens feelis låt, kan inte annat än må bra när man hör denna. ;)

  • Love Sex and Sunshine - DJ Karlsson

Vill bara kramas då man hör på denna låt
, mysig! :D
  • Broken - Lifehouse

Till näst en finsk låt faktist. :P Tycker inte om finsk musik annars men detta är en låt som jag bara vill dansa och sjunga med i då jag hör, egentligen är den vell ganska dålig haha :D
  • Villi ja vapaa - Petri Nygård

Sööt låt. :D
  • Synd att du är så söt - ?

Kanske jag har lite konstig musiksmak...? haha ;) Men lyssna på dessa, alla är bra på olika sätt. :D

// Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Saga Östberg

Hejsansvejsan! Ni har en sjukt bra hästblogg, enligt mig! :D

Hiss/Diss- Hiss!!

Jag har också en blogg som handlar om hästar, kanske nåt för er/dig.. värt ett klick iaf kanske:D



Föresten ni har en fett snygg header!

2011-12-17 @ 21:34:36
URL: http://ponnysagas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0