Marsvin?!

Fick nyss reda på att min lillasyster ska få två marsvin till julklapp. Hon har önskat sig det länge men jag har inte trott att hon verkligen skulle få det.. Kom på att om hon får marsvin så får jag en ponny. ;) Haha fast så enkelt är det ju inte. Jag minns nog då jag var i samma ålder och yngre hur man mkt man läste böcker om kaniner & marsvin osv. Jag hade ju en kaning också men vi hade inte honom så länge eftersom han var tvungen att avlivas för han fick någon slags hjärnhinne inflamation. Jag minns att jag grät i 3 dagar. 
Jag är bara lite rädd att vår lilla superhjälte här hemma, dvs vår hund Larry Boy ska ha lite kul med dem.. Han skulle nog bita ihjäl dem ifall han slapp och göra det. Men det slipper han vell inte och han vänjer sig nog. :)




// Sara


Kommentarer
Postat av: Tilia

Jag har två marsvin ^^ och hundarna som har kommit och hälsat på oss har bara stått och tittat på dem nyfiket :D det är nog ingen större fara så länge de är inne i bur :P

2011-12-13 @ 16:39:43
URL: http://othereyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0