Mindy

Nu tänkte jag berätta lite mer om min ponny Mindy. :)



  • Hon heter egentligen Fantasy Mindy
  • jag har haft Mindy sen 4 mars 2008, alltså nästan 4 år.
  • Hon är nu 17 år.
  • Mindy är 134 cm i mankhöjd.
  • Hon kommer egentligen från Tyskland men vi köpte henne från ett stall i Pargas.
  • Mindy är väldigt het och när vi fick henne var det ingen annan än jag som klarade av/vågade rida henne. :P
  • Hon var inte alls fiin då vi köpte henne, nästan ful faktist. Det var helt tack vare hennes personlighet som vi köpte henne. <3
  • Mindy är världens snällaste i boxen och älskar småbarn. :)
  • Hon älskar att bli fotograferad! :D så fort en kamera kommer fram så ställer hon sig och poserar och "säger" titta på mig, jag är vackrast. :)
  • Alltid då jag kommer för att hämta in Mindy från hagen så gnäggar hon och kommer travande mot mig. Fast hon har gjort det nu i flera år så blir jag alltid lika glad. <3





Jag kommer inte ens ihåg hur livet var utan Mindy. Hon är en ponny som jag alltid kommer att älska. <3

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0