Dagens planer


Jag har rid lektion kl 14, vet inte riktigt vem ja ska rida. Emil, Valtsu eller Malte blir det nog. Jag gissar att planen är i ganska dåligt skick, så det blir knappast nån riktigt tung ridning.. Speciellt inte heller om jag rider Malte, för han har inte den konditionen att orka en hel timme. 

Tisdags planer
Vi ska trogligen till manegen med två ponnyer och typ 5 ryttare. xp Så det blir nog inte så mkt ridning för min del, jag ska säkert bara hoppa upp på Valtsu och hoppa ett par större hinder/oxrar. :)

Onsdags planer
Rida Emil efter skolan

Torsdags planer
Rida Emil efter skolan

Fredags planer
? :)

Lördags planer
Tävling med Valtsu, Emil också ifall han kmr med. :)

Söndag-ingen aning :)



// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0