Morgondagen

Imorgon ska jag med Julia och shoppa några julklappar. Fast jag har iingen aaning ännu vad det ska bli.. Och kan ju inte heller avslöja något här.. xp Just nu sitter jag hemma och chillar, känns skönt att det inte blivit ätit lika mycket skitmat den här helgen som förra. :P Imr ska jag till ishallen men är bara där i lite över två timmar. Då hinner jag hem typ till kl 19.30. På onsdag nästa vecka har vi julfest i skolan och får jul lov då efter. Hoppas hoppas hoppas det kmr snö! Jag har seriöst ingen alls julkänsla precis som Anna skrev.. Känns så dumt utan snö..






Några bilder från film så därav den suuper dåliga kvalitén.. xD
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0