Pia Pantsu

Till att börja med så måste jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Både jag och Sara har i helgen varit hos en kompis och har därför inte haft möjlighet att blogga... :/ Men nu ska det bli ändring på det! :)

Imorgor ska jag iaf med Mir på Pia Pantsus träningar. (: Det är nästan alltid väldigt lång väntetid till hennes träningar men så var det denna gång någon som uteblev så då hade vi turen att komma med! :) Detta är första gången jag ska på en Pia Pantsu träning så det blir spännande.. :D

Jag har själv nästan ingen aning om hur hennes träningar brukar vara och vilken ridstil hon egentligen har, men det får vi se imorgon. :)

Nu ska jag och rida Mir och putsa lite utrustning. Bloggar mera ikväll! :)



Denna bild är från region/nationella tävlingar i Kalajoki i somras. Bilden hittade jag på nätet (adressen står på bilden) och där har de ganska många bra bilder från tävlingar runt om i Finland. Eller mest från österbotten... :)

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0