så mkt tid

Det känns verkligen som att jag har såå mkt tid över nu då jag bara rider Mir lite lättare. Man inser verkligen hur sjukt mycket tid hästarna tar. Det är inte bara en eller två gånger som jag har tänkt "varför vill jag egentligen ha hästar?". :P Jag har endå haft egen häst så pass länge så jag ser inte på ridning som en hobby mera. Mer som ett slags arbete. Är det någon som känner på samma sätt som mej eller...?

Men nu då jag har mera tid över så ska jag åtmistonde passa på att rida Mindy lite mera. :) Jag hinner aldrig på vintern rida henne så mycket som hon egentlige skulle behöva... :/ Mir kommer ju trots allt i första hand. I somras var Mindy riktigt fin då jag hann rida henne tillräckligt. :)

Här är några bilder på Mindy från i somras. :) <33




Jag vet att vissa bilder skulle måsta redigeras men eftersom att jag nu just är på en sån jävligt slö dator så skulle den få damp om jag skulle redigera dom.. :P

// Anna



Kommentarer
Postat av: alexandra

Fina bilder =)

2011-12-08 @ 17:27:06
URL: http://alexiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0