Shoppning

Var som sagt till stan idag med mamma & Lydia. Jag gick omkring i alla klädbutiker under tiden dom sökte någo ytterkläder till Lydia. Jag hade ett presentkort till H&M och hittad en blåvit randig skjorta och så rosa byxor. <3 Testade också ett par orange som också var fina men dom rosa passade bätre. Sedan for vi till Foto-Björndahl, Lydia skulle köpa nya ridbyxor. Det blev ett par bruna från Pikeur så fick jag ett par vinter ridhandskar, KL kan ha dem då jag kör snöskoter också eftersom de inte blåser genom dom som det gör med vanliga stickade vantar. Så nöjd är jag. :)
Får se ifall jag ska baka pepparkakor.. Ellr jag tror jag måste eftersom jag fick handskarna.. Jette kuul </3...

Laddar upp bilder på kläderna senare.. Mitt objektiv är på putsning nu eftersom det var så mkt damm i det, så har ingen system att fota med så får se vad jag hittar att fota med. :)

// Sara



Kommentarer
Postat av: A Z R A

lust att följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2011-12-29 @ 22:39:46
URL: http://azras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0