Snabbt

Gud vad dagarna går snabbt nu! Jag har inte gjort något annat änn varit på datan och varit ute med hunden idag.. Lat ^^.. Haha :D Känns lite som om jag varit lite tråkig här.. Inte alls lika flummig som jag ägentligen är, så nu har ni hittills ändast fått se min " seriösa " sida.. Men det ska nog bli ändring på det. Jag är oftast inte så flummig då jag är med hästarna, då är jag mitt allvarliga jag. xD Nääj men, jag är nogrann av mig i stallet.. I skolan är jag inte alls nogrann. Ska försöka fråga anna ifall hon skulle få laddat upp en film då vi provsmakar rå potatis för några veckor sedan hos Annas.. :D

Planering
Jag och Julia ska till Annas imr efter skolan.. Annars skulle vi vara tvungna att åka med gymnasie bussen kl 7 på morgonen på fredag så istället far vi till Annas så får vi sova en timme mer ungefär. På fredag så har vi jul konsär( haha stavning? kan inte stava annat än dialekt nu för tiden ) Anna, jag & Julia är med i skolans kör. Så ska vi repetera på morgonen ellr nåt sånt så därför ska vi dit så fort.. På Fredags kvällen far vi efter konsären till Julias.. Får se vad vi hittar på däär... ;) Brukar bli ganska kul!

Bjuder på lite bilder på mig, känns som om jag inte har laddat upp några hittills. =P


Julia har fotat på foto i skoolan :)


Saknar sommar <3


2010 jul, ganska gammal bild





Såhär ser jag ungefär ut, frisyren byts ju alltid ibland men annars ;)

// Sara <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0