Sommarfeelis..

jag sitter och kollar igenom gamla filmer och foton från sommaren... Sjukt mkt sommarfeelis jag får! Jag tkr inte alls om vinter. </3 Nejj, sommar ska det va! :D

Marie & Frida, Jag & Mindy i somras :)


En av de bästa sakerna att göra på sommaren är ju ändå att bada med hästarna. :D  ca 1,5 km in i skogen hos oss så finns riktigt fina "sandgrävnar" som vi kallar dom att simma i med hästarna. :) Detta är en dålig förklaring på "sandgrävnar" men ungefär: Då dom tar sand ur skogen uppe på åsen så bildas det olika stora (ibland stora som små sjöar, ibland små som pottar) gropar med grundvatten i.  


Jag & Mindy <3

Jag måste bara göra detta onödiga inlägg... haha :D

// Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0