Sovdags?

Jag borde verkligen gå och lägga mig snart för jag måste stiga upp kl. 5 imorgon... klockan är ju en timme senare här i Finland och träningarna börjar kl. 9 imorgon och det tar ca 2 timmar att köra till Lehtimäki plus att det kan vara halt. Men det är verkligen svårt att gå och lägga sig klockan tio en lördagskväll! :D men jag antar att det är enda sättet att inte vara som en ridande zombie imorgon. Haha ;)

hahaha, mig och min kompis på haloween förra året. :D jag = zombie?? ;) så otroligt roligt vi hade den kvällen. :D
kanske borde ha varnat känsliga läsare för denna bild...? ;)


Men för att ni inte ska tro att jag alltid ser ut som på bilden ovanför (för det gör jag som tur ej!) så är det bäst att jag lägger upp en bild som är liite mera normal. ;)


// Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0