...

Kom nyss hem från skolan. Jag är såååå otroligt trött.. Känns som om jag är trött dygnet runt. :P Ändå sover jag ca 8 h varje natt...? Kanske beror på att jag länge har haft järnbrist men jag börjat äta medicin mot det. Pluss att jag käkar dom där j*vla nitro tabletterna. -.- Jaa, jag vet att det är hjärtmedicin och jag har inget hjärtfel men måste äta dom mot den där sjukdomen jag har i fötterna och händerna..

Ibland känns det som att jag har alla fel man kan ha. :P fast jag vet att det finns många som har det värre en mej. <3

Då jag var 7 år så blev jag överkörd. Jag klarade mig som tur undan med ett benbrott pluss en några stora ärr. Benbrottet var dock ganska allvarligt. Det var brutet på flera ställen och när dom gipsade så började benet att svälla så att dom fick söva ner mej akut och ta bort gipset. Sedan måste de skära upp benet ca 20 cm på båda sidorna. Det värsta med att benet inte kunde vara gipsat var att jag fick ha fyra spikar i det istellet och en stor grejj ovanpå... :/ Jag måste vara på sjukhuset i en månad. Varje dag så blev jag nersövd så att läkarna fick putsa ur såren på benet. Så jag har blivit nersövd 35 gånger i mitt liv (andra operationer medräknade).
Kanske lite över medeltalet...? :P

Benet är idag helt återställt som tur. :) Jag skulle få operera bort ärren på benet om jag ville eftersom att dom är så stora men jag vet inte om jag vill... Skulle då måsta gå med kryckor igen och inte få rida på några veckor.. Men jag har inte bestämt mej än. Dessutom vet jag inte om jag skulle våga...


Benet duger att hoppa med iaf. ;)




//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0