tomteverkstad och GPA problem..

Har nyss paketerat in all julklappar. Skönta att ha det gjort. :D Det blev ganska många ändå men jag tycker om att ge bort paket... :)

Btw så kom gpa hjälmen vi bestält igår. :) Vi hade ju beställt en redan förut men då hade dom skickat den gamla modellen trots att jag skulle ha den nya.. Jag prövade ju den gamla modellen och den passade inte alls, men den nya passade perfekt! Den satt riktigt bra. :) Tyvärr så hade den en fläck på sig som inte gick bort så endera skickar dom ennu en ny hjälm eller så får vi rabatt på den med fläcken på. Nog för att fläcken är så liten så att den knappt syns men då man köper en så dyr hjälm som en gpa så vill man ju inte ha något fel på den, även om felet är pyttelitet.

såhär ser den jag ska ha altså ut:

Något som är sjukt är att samma gpa bara att den är helt i svart kostar nästan 600 kr mer..!
Alltså denna:

//Anna


Kommentarer
Postat av: alex - xelaaa.blogg.se

Sv. Åh tack så mycket! Snäll du är! Ska se till att,blogga mycket dårå :D

2011-12-22 @ 20:31:32
URL: http://xelaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0