Valtsu Pojkken

Red som sagt Valtsu idag, finns ju inte riktigt någon annan att rida för tillfället heller..
Alla ponnyer såg ut som små snögubbar då jag kom till hagen. :P Det snöade riktigt mycket under hela ridturen. Men det var som tur inte halt så jag kunde trava ordentligt på en åtta. Red lite skänkelvikning, men mest typ konditoins träning eftersom han inte har så bra kondition just nu. Travade mycket och lyfte lite galopp i båda varven. Skönt nu då det kommit ungefär 10 cm snö på ridbanan så är den inte så "buklig".

Är sur på mig själv just nu.. Är 99 % säker på att jag glömt mobilen i bussen idag. Måste ta och fråga chafförerna ifall de hört den ringa.. Om inte frp jag ta och söka igenom bussen där vi satt ungefär. :P
Inte så kul..



// Sara


Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken häftig färg!! ^^ :D

2011-12-15 @ 16:40:16
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0