Visst kommer ni alla ihåg reflexen...?

Det är såå viktigt med reflex då man rider. Jag tycker bara att det är dumt att inte ha reflex på sig och p.g.a. det riskera både sitt eget och hästens liv. Jag änvder alltid reflex då jag rider i terräng eller på vägar höst/vinter/vår. Alltid då det är mörkt men oxå mitt på dagen nu på hösten, eller egentligen vintern... :)

Själv har jag en reflexjacka. Det är ingen ridjacka, bara en helt vanlig arbetsjacka med reflex på. :) Den är kanske inte så snygg men rekomenderas verkligen för man syns riktigt bra med den pluss att den är varm! :)

 Dålig bild på mig och min reflexjacka men jag hade ingen annan....

Åt Mir och Mindy har vi reflextäcken, har inte hittat något för shettisar...? men såklart använder vi oxå vanliga benreflex och sånt. :)

Detta reflextäcke från horze vann jag på en tävling, så det använder vi åt Mir. Riktigt bra. :)

// Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0