Chill dag

Idag har ja verkligen bara latat mej. ;) Inte ens ridit har jag. Nästan så jag får lite dåligt samvete... :D Nejj, nångång måste man ju tänka på sig själv också och inte bara på hästarna. (:
I morgon har jag ridlektion åt en liten gullig tjej som brukar ta lektion för mig en gång i veckan. Tjejjen är ganska rädd av sig och är lite osäker då hon rider men det blir bättre och bättre! :)
På torsdag har jag själv hopplektion med Mir. Jag var med Mir i helgen (lördag, söndag) på träningar till ett ställe lite längre bort så vi sov över där. Lehtimäki heter stället om någon vet var det är! Tur att Mir är trivs med att sova i andra stall och klarar sig utan sina tjejjkompisar ett par dagar. (:


Mir och jag som myser i transporten före en liten träningstävling. :)



Jag ber om ursäkt men jag måste verkligen skärpa mig och börja fota mera, för nu just har jag nästan bara bilder från i somras...

// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0