Jobba

Jobbar ni för att få ihop pengar till sådant ni behöver, eller snarare vill ha innom häst sport? Jag själv jobbar på söndagar i ishallen och får 20 e för det, och jag kan säga att jag sitter där väldigt länge... 20e ( dvs ca 200 kr) är inte något riktigt bra betalt, men inte gör man ju så mkt på söndaskvällarna så det är ju iaf en bra tid. Så jag får alltså ihop tjänat cirka 80 e i månaden. Hittills så har jag köpt en kingsland stallsjacka för ett bra reapris. Den är en aning stor men den duger och på vintern får man mycket kläder under den.

Denna men i färgen svart.

Just nu håller jag på och sparar ihop till ett par nya ridbyxor, jag har hittills haft så att jag köpt ett par nya i året, eftersom jag har 1 par som inte är så slitna änn. Fast jag använt dem vääldigt ofta hela året. Men t.ex. tävlingsridbyxor har jag inte räknat in.. Men just nu har jag kommit in i en sådan "dvala" där jag bara vill ha och vill ha. :P Så jag tror nog det blir fler nu..
Dessa två par har jag kikat mig in på:


Men jag tkr inte det här andra paret är lika snygga bakifrån, eftersom jag inte riktigt gillar fickorna. De röda är så coola på nått vis fast de inte egentligen är så snygga, färgen ser lite urtvättad ut. De ligger ungefär i samma prisklass. Vilka gillar ni mer? :)
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0