Rida, Rida, Rida

Det är vad jag har gjort idag. Ridit och ridit och ridit lite till... :) Eftersom det var så dåligt väder så hade jag inte någon lektion åt min lilla elev idag. Dessutom var min lillsyrra  på "jag tänker inte"-humör så hon red inget heller. Suck... Alla ni som har småsyskon vet säkert vad jag menar, sjukt jobbigt ibland... Så det blev jag som fick rida alla tre hästarna, fastän jag är alldeles för stor åt Frida (shettisen). :/ Men Mir var riktigt duktig idag <3 så det piggade upp mitt humör lite grann. :)
Och hur det gick med Mindy så behöver vi ju inte prata om....


Mir & jag hemma på ridplanen. :)
Ursäkta den dåliga kvaliten men bilden är åtminstånde nyligen tagen...

// Anna

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg ni har :) Väldigt intressant! ;)

2011-11-30 @ 20:49:20
URL: http://alexiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0