Sara Forsberg

Hej, nu tänkte jag skriva lite om mig själv så ni vet vem jag är. Jag heter Sara Forsberg är 14 år och har haft bloggen Forsbacka.blogg.se som jag nu lagt ner för att satsa allt på denna bloggen som jag driver tillsammans med Anna. :) Jag rider förtillfället en/två överstora shetlandsponnyer men vi håller på och söker foderponny/mindre häst att tävla med i regionklasser 2012 säsongen. Emil som jag rider mest är en riktigt fin ponny som lär sig snabbt!
I bloggen skriver jag mest om min ridning, för tillfället också hur det går till då vi söker foderponny. Jag är också mycket intresserad av fotografering och fotar riktigt mycket. Har en Canon EOS 1000d + objektiv EFS 18-130 mm som är riktigt bra!
Jag bor i Finland precis som Anna och trivs värdens bäst här! Bjuder på lite bilder på mig och min ridning.


Jag och Emil i sommar på dressyrtävling. Resultatet blev 66.08% den gången och vinst. :)

Jag och Valtsu på Maskeradhopptävling i sommar, ifall jag inte minns helt fel så kom vi på femte plats. :)

Bild från riding class svår i sommar. :) Med Emil

Bild efter en tävling med Valtsu i höst, nöjda & trötta. <3

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0