Liv

Nu har nästan all snö äntligen smältat bort! Super bra! Igår var vi med Liv och Rebella till hovslagaren. Innan Liv skoddes hann jag rida honom barbacka på den ridplanen som hade där, gud vad underbar han var. Skänkelvikningarna i trav var super, och han lyssnade verkligen på skänklarna. Han var pigg i galoppen, så man kunde öka och samla. Men eftersom han inte blev ordentligt rider på en vecka så var han ganska styv..  Idag ska jag rida på ängen bredvid, lite uppförsbacke. Ska försöka få honom att jobba rätt, och inte vara lika styv som han varit nu. Men bätre redan igår efter en stund. :)
Undrar om Lydia kmr med.. Då skulle jag få nya bilder hit.. ;) Om inte idag så senast på Fredag då Anna kmr till mig. <3



// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0