Saknar att blogga

Gud vad jag saknar att blogga. Och jag tänker faktiskt göra det nu igen. ;) Men inte lika många inlägg om dagen som förut. Jag hoppas den vanliga uppdateringen kommer då vi får bloggdesignen. :)
Lite smått...

Jag har handlat på Loppis.. Två olika sett med schbrak och lindor i grått och brunt. Det bruna schabraket var inte så fint, men lindorna ska jag ha till det bruna GG schabraket. Dessa kommer skickas till mig snart.
Så sälger jag mina blåa stigbyglar för 45 e..
Sälger också ridstövlar, skor, hjälm, bemskydd (fram) KL jacka, och något annat ännu.. :)




Livis har varit "halt eller inte direkt halt men inte gått rent" i förra veckan så han har fått vila en längre stund nu. Kanske bra också att han fått återhämta sig i en vecka, eftersom han nu blivit ridern i över 2 månader mycket efter en vinters vila.


Jag har prao vecka den här veckan, så slipper skolan.. ;)

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0