-28 visade bilen..

Som rubruken lyder, nu är det kallt. Men med rätta kläder så går det att göra nästan allt som vid allt annat väder. Jag var och red Rebella lite lätt ikväll. Myysig ponny! Skönt dessutom att rida lite större ponnisar. ;) Fast shettisarna är ändå alltid bäst! <'3  Rebella gick riktigt fint, kanske en aning lat.. ^^ Men jag fick arbeta och frös faktiskt inte alls, förutom om ansiktet eftersom min halsduk jag hade över munnen näsan osv, blev våt och frös.. x) Först efter ridningen så började jag frysa lite om tånarna. Efter stallet for jag en stund till farmors och farfars.
Nu sitter jag hemma och skrivar novellen, som jag skrev en gång igår och så raderade datoren hela novellen då jag hade några rader klar.. Dit gick 3 timmar i spillo. Har ändrat den lite nu, för kmr ju inte ihåg den helt.. :)
Vill ni föresten att jag ska ladda upp den.. Lite onödigt för mig att sätta 6 timmar på en novell och så läser bara läraren den. Vill ni jag ska sätta upp den hit Lämna en komentar då.

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0