Dagens inköp...

Det blev lite mer shoppat för min del änn vad jag hade tänkt mig.. Jag skulle köpa hjälmen och se ifall jag skulle hittat nån billig fleece eller liknande. Hjälmen blev en marinblå charles owen. Riktigt nöjd med den. :) Så blev jag förelskad i en sjukt varm & fin kingsland fleece. Den var nog en aaaaning dyrare en vad jag tänkt mig.. Men jag var tvungen! :D Det viktigaste är ju ändå att jag är nöjd, eller? ;) Dessutom är en svängbar, vilket är kul. Då är det ju som om det vore två olika.. ;)
Nu har jag noll pengar kvar..





// Sara


Kommentarer
Postat av: anna

Superfijn hjälm gullis! Du passar med marinblå :) och fleecen.. jag typ dog av avundsjuka :D går den att spänna där nere? Alltså med gummiband? :)

2012-02-28 @ 08:22:49
URL: http://fsekipagen.blogg.se/
Postat av: Jonna

hur mkt kosta fleecetröjan?=) vart köpte du den?:D

2012-02-29 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0