Full helg

Jag har inte hunnit blogga nu under helgen. Har haft fullt upp. x)
På lördagen så var vi och hälsasde på Emil. Efter det så blev det ishallen och sedan Lydias kalas.. På kvällen kom kusiner från Helsingfors. Så skulle jag till stallet med snöskotern men fastnade i snön.. Som tur bara en bit hemmifrån. :P

På Söndagen hämtade vi Liv. Vi var lite tveksamma om vi skulle åka först eftersom det var så blåsigt väder, men det blev bättre mot dagen. Liv är en super gullig polle. Får se hur det blir idag.

Idag efter skolan ska jag till stallet och efter det blir det en föreläsning, som verkar vara bra.
Våra datorer är sönder alla där hemma så jag bloggar från Ipaden och det taar läänge... :P


// Sara

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så gullig ponny! :D

2012-02-20 @ 16:02:29
URL: http://pearlweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0