Härligt med -2

Så otroligt skönt nu då det är bara några grader på minus! Så kan man rida med endast ridbyxor! Red Rebella först idag. Hon var lite spänd men efter galoppen så blev hon mkt finare och fungerade bätre. Red sedan ännu också Valtsu, men inte alls länge. Ändå for det 2 timmar bara sådär snabbt.
Nu sitter jag i min säng med Larry som tydigen verkar vilja ta över min säng.. Han ligger typ över hela.. Sötnos. Jag längtar så till söndag, kmr bli så kul & spännande! :D Skönt att det är bara en vecka med skola och sedan sportlov då vi hämtat honom, så då hinner man rida i ljus. :') Väntar också otroligt mycket på att slippa och träna på allvar nu.
Men nu ska jag börja sova, blev så sent igår..
Puss&Kram

// Sara


Kommentarer
Postat av: F

2012-02-15 @ 10:39:28
Postat av: F

Sv: Tack! Jo jag ser att den är borta..Ja vi har gjort våran design, eller ah Katrin som jag bloggar med gjorde den! :)

2012-02-15 @ 10:41:15
URL: http://hoppryttarinnor.blogg.se/
Postat av: K

i detta fall nej :( tyvär! men tack för frågan!

Tips:

Gör din design i paint och behöver du hjälp med mallar och sånt gå in på desginadinblogg googla det!

2012-02-16 @ 15:10:36
URL: http://hoppryttarinnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0