Inte nuu.. :(

Jag har velat bli sjuk hela förra veckan och nu till helgen börjar jag känna mig väldigt dålig. Ååh.. På läsmötet så vinglade jag något otroligt och hade riktigt sjukhals. Det har jag fortfarande också. Första jag gjorde då jag kom hem var att laga en kopp varm saft med honung i. Känner riktigt hur den värmer magen! :D Jag vill verkligen inte bli sjuk eftersom jag trogligen skall till Annas i helgen. På lördag ska jag dessutom rida Rebella. Men ska klä mig varmt och käka burana + att jag tänkt gå ner till frysen och se ifall vi har dom orange små stygga bären ( kmr inte ihåg vad dom heter ) som har riktigt mycket någå vitaminer.. xD Gör allt för att hållas frisk nu! <3



Å jag kan ju inget annat säga om denna bild...
Charmiga vi är.. ^^

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0