Min dag

I morse så fick jag nåt infall att jag skulle fixa naglarna. Eller det får jag rätt ofta men oftast så blir det så dåligt så dampar jag och tar bort allt. :P Men denna gång blev jag lite nöjd iaf. :)


Och nu så ska jag ställa mej ut till stallet för att mocka. Hästarna får vara inne nästan hela dagen idag då det är -30 grader ute så... Förhoppningsvis så blir det liiite varmare senare idag så då blir det vell att skritta barbacka så dom får röra på sig lite. :)


Sen om nån timme så ska jag med min mamma ock kusin och shoppaaa. :D det var länge sen sist så det ska bli kul (:
Jag ska inte direkt ha något specielt bara kolla lite. :)
Och inte slösa pengar eftersom att jag håller på att spara ihop till moped- och traktorkortet som kostar ca 500 e (ungefär 5000 kr) så...

Ikväll så ska vi på släktkalas och sen sova över hos Milla. :)
Och jaa, så skulle jag måsta hinna på ungdomssamling idag också som vi måste ha för att bli konfirmerade...

Men det var ungefär min dag idag.
Ha en braa dag allesammans!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0