Mycket man vill ha

Det finns massor här i värden som man vill ha men ej kan få. Jag hör till dem som vill ha och aldrig får.. ^^ Haha eller inte riktigt men så känns det. Man får lära sig att välga i livet. Livet är inte enkelt. Massor med motgångar, man måste klara av för att bli starkare. Det samma gäller i ridningen, man lär sig av sina misstag. Det känner jag verkligen att jag gjort. Mindre och större saker. Men man gör misstag flera gånger, jag gör det iaf väldigt ofta.. Tänker mig inte alltid för..
Sånt e livet, ta inte alltid allting så seriöst.

Så slutar jag dagen, med denna konstiga onödiga text.. x)

Lev livet, man lever det bara en gång!

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0