Sjuk hund

Larry är fortfarande lika sjuk. Han har säkert skadat tassen lite allvarligare.. Han brukar hon ofta börja halta och låtsas ha super sjuk tass, men nu har det hålli på ända sedan igår kväll och han kan fortfarande inte änns gå på den.. Verkar som om det får bli veterinär besök för honom i början av veckan. Vet inte riktigt hur jag ska göra med honom, eftersom jag är ensam hemma nu med Julia. Och ska sedan till stallet och jag vill inte lämna honom ensam nu.. Får se ifall fammo & faffa kan ta hand om honom.
Jag är en sån som oroar mig lite överdrivet mycket.. Speciellt då det handlar om Larry, han har haft ganska otur och hamnat till veterinären ganska mycket. Men aldrig något allvarligt, som tur!


Choklad bruna ögonen. <3
// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0