Sjukhus

Jag har varit på besök till sjukhuset idag. Skadade mig på hästtransporten. Då jag skulle ha ner den översta luckan. Så klämdes min tumme mellan luckan och transporten. Då jag drog av handsken var jag rädd att min tumme kommit lös. Det hade den som tur inte gjort. :P Men så började det pumpa ut blod ur tummen, ett ganska så djupt jack. I snön så fanns det blod lite här och där.. Men så fick vi blodet att sluta, faffa hämtade mig och vi körde hem. Där hemma så sa både mamma och pappa att vi ska åka till sjukhuset och tur är vell det.. För det behövdes 4 styng till såret. 4 styngn på tummen är nog ganska mycket ändå. Så nu kommer jag leva på värkmedicin ett tag. x) vet inte hur det blir med ridningen, vi skulle hoppa första gången imorgon. Får se..

 

// Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0