Charles Owen

Charles Owen hjälm är nog trogligen min nästa hjälm. Har testat den i butiken och jag gillar den. Den är en aning klumppig, men stilren. Jag tkr nog at GPA är skitsnygga, men jag har inte så mycket pengar att sätta i en hjälm. Denna hjälmen eller någon liknande är ca dubbelt billigare. Men så igår så frågade pappa om jag skulle kunna satsa lite själv i en ny dator så skulle jag få den. Så trogligen blir det så att jag nu med de sparade pengarna köper en dator.. ^^ Hahah, men det är ju inte så mycket tävlingar ännu så, och jag behöver verkligen en ny hjälm.

Är inte säker på hjälm ännu, men ungefär en sådan här liknande. Men verkar som om det tar en stund ännu, ifall jag köper datan.. ^^

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0