Full dag

Ställde mig till stallet idag efter att jag vaknat. :p Jag red Rontsu idag igen, hon är så kul att rida! Efter ridningen hade jag bråttom till ishockeyn, jag tkr verkligen inte om att vara där. Det är så tråkigt där. Har suttit där över 4 timmar idag. Men vad gör man inte för att få den nya hjälmen... Jag vill verkligen vara nöjd med den sedan då jag får den, har nog arbetat ganska många timmar för den. Jag är ny på pappas IPad 2, så därav felstavningarna. Jag orkade inte ta bort en hel mening bara för ett ord fel.
Den här grejen är nog ganska så bra. :) Jag vill också ha en IPad, men först behöver jag en dator.. Våra datorer är alla gamla och slöa...
Hade inte så mycket att blogga om idag, men bloggar mer imorgon. Jag vet inte ifall jag kan åka till skolan imorgon, jag är väldigt sjuk och stel i nacken så det gör ont i huvudet av att bara prata, jag var tvungen att ladda upp med burarna 400, för att klara jobbet...
// Sara

Kommentarer
Postat av: -

Fin bild! Önskar ja kunde rida...

2012-01-09 @ 14:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0