Hoppning och Fotboll

Kul dag i stallet som vanligt. Red Malte lite i början och sedan hoppade jag några språng med Valtsu, ca 50 cm. Det har snöat massor nu plötsligt minst 10 cm till. :) På sätt och vis bra, vi har ju väntat på snön. Meen... x) Vi fyllde på höpåsar osv efter ridningen och när vi förde ut dem började vi spela fotboll i snön. Var riktigt kul, märks att jag har noll kondition just nu, tur att fotbollsträningarna börjar.
 Föresten startar jag 50 cm med Valtsu på söndag. 

Ååh, fick också lite inspiration av Anna med Bikinier, jag behöver och man borde ju beställa innan alla hinner ta slut.. xp 



Jag har verkligen värdens fulaste bikini... -.--

// Sara
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0